Kes ma üldse olen

Tervist kõik noored ja natuke vähem noored! Kui te juba mu blogisse olete sattunud tekib ilmselt ka küsimus, et kes neid vägagi huvitavaid postitusi siin kirjutab.

Lühidalt öeldes: Minu nimi on Johanna. Ma olen 18-aastane õpilane Hiiumaalt ning käin Noarootsi Gümnaasiumis. Hetkel on ilmselt kõige tähtsam see fakt, et ma otsustasin veeta 10 kuud kaugel Lõuna-Koreas.

Iga kord, kui ma mainisin, et lähen vahetusaastale Lõuna-Koreasse, järgnes sellele küsimus, et miks just Koreasse. Ega ma ise ka enam sellele kindlat vastust ei tea. Kunagi iidsetel aegadel olin ma suur korea muusika ehk k-popi fänn ja see ilmselt siis mõjutaski mu praegust olevikku. Enam ma nii suur k-popi fänn pole, aga korea keel ja kultuur ikka huvitavad mind, niiet siia ma nüüd sattusingi. Vahetusaastale olen tahtnud minna juba kuskilt põhikoolist saadik ning olin kindel, et kui juba minna, siis lähen kindlasti Aasiasse. Algselt pidi mu vahetusaasta algama üldsegi pool aastat tagasi veebruaris, aga just siis hakkas möllama meie sõber koroona ja mu kauaoodatud lend lükati augustisse.

Siin blogis siis saab jälgida minu tegemisi ja elu siin kaugel Kaug-Idas. Ega ma väga ei teagi, kui palju huvitavaid tegemisi mul siin tuleb, sest koroona võtab uuesti tuure üles, aga eks loodame parimat.

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started