Kooliaasta lõpp

Eestis on pikk suvevaheaeg, aga Koreas on pikem vaheaeg talvel. Gümnaasiumis hakkab vaheaeg tavaliselt detsembri lõpus või jaanuari alguses ja lõppeb märtsi alguses. Niiet kokku siis 2 kuud (suvevaheaeg on üldsegi 2 nädalat). Uus kooliaasta hakkab siin ka siis kevadest niiet mina ühinesin oma klassiga poolest kooliaastast.

Mul olid viimased koolipäevad 29 ja 30 detsembril kuigi enne seda oli peaaegu pool kuud vaba kui teistel olid aastalõpu eksamid. Naljakas lugu mul on see kui klassiõde ütles, et kool hakkab 28 dets. Ma siis sõitsin hommikul bussidega tund aega kooli ja kohale jõudes avastasin, et mu klass täiesti tühi ja terve esimeste klasside pool oli kottpime. Ma seisin seal ja mõtlesin et mis toimub kui mu vanad klassiõed teisest klassist tulid ja küsisid mis ma teen seal. Nad siis seletasid mulle, et päevad vahetati ära ja sel päeval läksid kooli ainult teised klassid. Ma siis sõitsin uuesti kokku tund aega kahe bussiga koju ja koolis olin ainult umbes 20 minutit. Mul oli tol hetkel õudsalt piinlik ja järgmine päev mu klassiõde, kes unustas mind informeerida vabandas mu ees põlvili.

29. dets olid meil tunnid, aga me ei teinud eriti midagi ja ma vaatasin terve aja youtube’ist videoid. Teised õpilased käisid igas tunnis ükshaaval õpetaja juures ja vaatasid üle oma eksmite tulemused. Viimasel päeval tõi klassijuhataja meile suure kotitäie snäkke ja me siis sõime ja vaatasime filmi. Peale lõunat oli meil üks tund, kus mina vaatasin netflix’ist sarja ja koju saime 3 tundi varem kui tavaliselt. Nii saigi esimene klass Koreas läbi. Kevadel muutub meil tundide süsteem ja me saame uue klassijuhataja, mis tundub praegu päris hirmutav.

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started